Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-09, 12:44   #1
Kuredu
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Kuredu er på en erverdig vei
Ketolysekuren er min vei :)

Jeg har nå fulgt ketolysekuren i snart 5 uker og vil bare dele min erfaring med alle i hele verden! Dette er bare helt fantastisk! Jeg trives så utrolig godt med kostholdet og opplegget, noe jeg egentlig ikke trodde kom til å skje. Jeg er typen som ELSKER brød, boller, knekkebrød, pasta, ris, sjokolade, smågodt osv osv osv - LES: ALT som er stappet med karbohydrater! Derfor trodde jeg neste ikke det var mulig at jeg skulle kunne klare å holde meg unna. Men det har jeg klart - helt uten problemer! Det er så mye godt og spennende innenfor lavkarbo verdenen og ketolyserkuren at jeg ikke engang savner nystekt brød med brunost! (helt sant!)

Jeg har ikke vært fanatisk med veiing av matvarer og telling av karber, men har klart å balansere dette fint på egenhånd. Kan hende fettinntaket ikke er høyt nok,men har ikke merket noe til dette som et problem. Har altså gått ned 4,5 - 5 kg på disse ukene, og har enda 8-10 kg igjen. Planen etter ketolysekuren er å gå over til noe mer Lindberg aktig, men aldri i verden om jeg kan gå tilbake til gamle synder. Det går nok aldri!

Nå skal jeg bli litt mer aktiv på disse sidene hadde jeg tenkt, jeg kjenner at det kan være bra for motivasjonen uansett om den i utgangspunktet er god. Hittil har jeg stort sett lest i smug....hehe.

Er det flere andre som har holdt på ca like lenge som meg her og har god erfaring?

Kuredu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo Svar med sitat