Sv: lavkarbo mot diverese problemer..
Opprinnelig lagt inn av monicah82, her.
Hei!
Jeg er 27 år og har vært på et lavkarbo kosthold i 2 måneder nå. Jeg er slank og trenger ikke å ta av, jeg har faktisk lagt på meg 2-3 kilo. Jeg sliter med hudproblemer og det er derfor jeg begynte med dette kostholdet. Huden ble kjempefin den første måneden, men nå begynner jeg å få mer kviser igjen. Jeg lurer på om det er normalt? Det er utrolig mange fordeler med å følge dette kostholdet. Jeg har alltid hatt problemer med magen og har slitt med sosial angst. Etter at jeg begyntre å spise så mye fett så har magen blitt bra igjen. At magen min fungerer fint gjør at jeg ikke opplever angst i sosiale situasjoner lenger. Så dette kostholdet kommer jeg til å følge. Men jeg skulle ønske at det også var løsningen på hudproblemene mine.
Hva kan være grunnen til at kvisene kommer tilbake igjen nå? Tette porer i pannen og hudormer på nesen forsvant i løpet av den første måneden og huden glødet! Nå har jeg svære kviser på kinnene med betennelse i og mye klar væske!?? 
etter min mening, prøver kroppen og presse ut giftstoffene fra kroppen din. og ja, gjennom kviser. jeg får en del kviser merker jeg, etter jeg drikker light brus.