Heisann Det var ett godt innlegg...kjenner meg så igjen..jeg har sjøl noe av de samme opplevelsene som deg. Jeg hadde skapet fullt av klær som ikke passet. Jeg ryddet vekk de som var for små og satt da igjen med en liten haug Da bestemte jeg meg for at nå er det nok. jeg skal ikke kjøpe ett eneste nytt plagg..jeg skal inn i de gamle igjen. Jeg la på meg endel da jeg slutta og røyke. Det er selvforskyldt, slutta nemlig å trene samtidig. Har alltid vært lubben men.. Nå er jeg på lavkarbo siden mandag. Og i går fikk jeg utslag på stix, og jeg har gått ned 2 kg Det er lett å leve på den maten synes jeg. Var litt frustrert her om dagen, men fikk god støtte her inne. Det jeg tenker på å si deg, er hvis du sitter med slike tanker så gjør du noe med det..det værste jeg vet er de som sier: "Jeg har aldri sett på deg som tjukk" huff.... Men kjæresten min han liker meg heldigvis uansett...det er viktig for meg, og han støtter meg nå og sier ja hvis du føler det så.. Det er ikke lett, men livet blir lettere når man velger å bli lettere... Jeg sammenligner det med røykeslutt. Jeg tok ett valg om å bli røykfri etter 25 år og klarte det. Da kan jeg klare dette også.. Det kan du også. Lykke til