Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 22:13   #5
Chantelle
Medlem

Chantelle sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Kronisk utmattelse og lavkarbo ... erfaringer?

Hei!
Jeg har også kronisk utmattelse.
Jeg har blitt litt bedre på lavkarbo, men enda bedre med å følge ph-dietten. Det er denne dietten(ph-miraklet) som har gitt størst resultater for meg. Jeg kombinerer den med lavkarbo. For meg betyr det mindre av kjøtt, egg, bacon etc. INGEN meieriprodukter. ikke noe med gjær eller sopp i. osv...
Og mer grønnsaker enn jeg spiste på lavkarbo. Nå er det avokado, agurk, kanskje en banan til frokost istedenfor egg/bacon+ litt grønt som det var før. Samt at jeg tar tilskudd av greens og ph-dråper i vannet. Drikker 3-4 liter pr dag.
Jeg trener litt nå uten å bli helt utmattet. Går turer og har mye mer energi. Det klarte jeg ikke oppnå på vanlig lavkarbo..
Må fortsatt ha en liten hvil(30-60 min) midt på dagen...men det er jo ikke noe unormalt for de som ikke har ME heller
Jeg tror på lavkarbo, men lett for at det blir for mye kjøtt og meieri(ost, rømme). Jeg har hatt størst utbytte av å følge basisk mat som grunnsten i kostholdet mitt.. og spise mye i rå form.

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat