Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-09, 19:12   #21
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: 30 kg+ presentasjonstråd

Hei på dere! Er vel en av de "eldre" her inne, rundet 46 i forrige måned, og er i oppstartsfasen med EasyLife. Har som mål å gå ned 37 kilo, pr idag har jeg klart 9, uten egentlig å gjøre mer enn å bytte jobb.. Våkne nattevakter er IKKE godt for vekta! Liker egentlig å pine meg selv litt, så EasyLife burde være midt i blinken for meg. Har samboer som "trenger karbohydrater", ifølge han selv, men skal nok klare å lære han noe annet. Blir ofte jeg som lager maten i dette huset, og har ikke hørt han klage ennå, selv om det gradvis er snikinnført et mere vektvennlig miljø, for meg..

Sjansen til en, innledningsvis, kjapp vektnedgang, oppfriskningskurs mht kost, og ikke minst, det å være i en gruppe og ha skikkelige treningsmuligheter, gir meg en megadytt i riktig retning. Ungene har flyttet ut, livet er i "vater", så dette er en alle tiders sjanse til å fokusere på meg selv, min helse og min trivsel. Og ikke minst, har en utrolig god samboer, som støtter meg i alt, og som tilogmed betaler det meste av kalaset, så da har jeg ikke flere "unnskyldninger" igjen... Og det selv om han egentlig er smått bekymret for at jeg skal bli "ødelagt" av pulverkur.. Får benytte sjansen til å motbevise skepsisen hans Er kjempefornøyd med at jeg fant dette forumet, blir nok en flittig gjest her inne.