Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-05, 20:56   #7
Gine
Medlem

Gine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Alder: 53
Gine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt liktGine er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

hei Nille
Legen bare sa at dette var det brødet jeg kunne spise, fordi det ikke inneholdt så mye gjær og hvetemel. Jeg er allergisk mot gjær(veldig), hvetemel og rug. Soya nådde jeg ikke å bli testet på.
jeg Vil veldig gjerne også ha ett brød å spise, fordi jeg føler ikke at jeg klarer å være uten det. Vil ha noe under alt pålegge.

Hei. Kan jeg få spørre hva slags allergitest som ble utført på deg? Og ble den utført av det offentlige helsevesenet, eller var det på privatklinikk? Jeg har vært til testing på Ullevål, men det gir ikke utslag... Er derfor hos homøopat innimellom, men det bli ganske dyrt i lengden... Får ikke dekt utgiftene / deler av utgiftene av trygdekontoret fordi jeg ikke har diagnose fra lege...

Jeg har brukt spelt i flere år, det fungerer helt som vanlig hvetemel i oppskriftssammenheng.

Gine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-Fedon-blodtype-mix med allergiske tilpasninger Svar med sitat