Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-09, 18:12   #23
Tictac
Medlem

Tictac sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Svingen
Alder: 54
Tictac er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor sprekker man?

Jeg er på generell lavkarbo, ikke i ketose, og kaller det utskeielser . Det er jo helst i sosiale lag det er mye enklere å velge noe de andre har satt frem enn jeg har hatt med meg. Potetsalat til koldtbord og spekemat må jeg liksom spise. Spiser mindre sånt enn tidligere og har kuttet ut loff og brød helt.

Har blitt en del feiringer de siste par ukene her, men jeg har ikke gått opp mer enn kanskje 0,4 kilo fra laveste vekt i løpet av de 6 ukene jeg har holdt på.

Tror jeg er litt avslappet siden jeg har satt påske som mål, og allerede hadde gått ned 4 av 9 kilo etter 4 uker. Regner med litt strengere regime igjen noen uker nå så jeg holder fokus på at jeg fremdeles skal ned og ikke vedlikeholde. Hadde jeg skullet ned 30-40 kilo ser jeg for meg at jeg ikke ville tillatt meg noen sånn utskeielser på en god stund ennå.

Tictac er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo enn tidligere, myyye mindre.... Svar med sitat