Tråd: Hodepine
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 11:32   #13
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hodepine.

Opprinnelig lagt inn av Maritassn, her.

startet m atkins for en uke siden,etter 4 dager m lite karber ca 20 pr dag..fikk jeg skikkelig hodepine,kvalm var jeg også.. dagen etter hadde jeg fortsatt vondt i hodet,og en venninde sa at hun mente det var kroppen som reagerte på lite karber og sukker dette endte med at jeg ikke klarte mer og pakket i meg 3 twist!! og hodepinen ble etter hvert BORTE!!! hmmmm... nå spiser jeg litt mer karber og skal heller prøve å trappe ned på sukker flere som har opplevd at kroppen sier fra?

Ser du følger atkins. Det er jo en ketosebasert diett.
Regner med at det står om diverse bivirkninger i boka der.
Men det er normalt å få hodepine, være svimmel og ev. kvalm i starten.

Det hjelper IKKE å trøkke innpå sukker. Du bare skyver problemene foran deg, og det blir vanskeligere å for kroppen å komme skikkelig i gang med fettforbrenning.
Råder deg til å følge kuren/boka litt slavisk i starten og "bite tenna" sammen, så går nok disse abstinensene over.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat