Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 16:39   #16
annerii
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Stavanger
annerii er på en erverdig vei

Sv: Forbauset over sykehusmat

ja jeg kan og bekrefte samme opplevelse på annet sykehus, men jeg har en mistanke om at det går i bølger, plutselig så er " den grønne " bølgen der og da er det masse grønt og se , men så faller det tilbake og når man har spurt hvorfor, så har argumentet hvert at "ingen spiste " den sunne maten, ble for mye svinn, og ja jeg tror de på det,
ikke alle er så flinke, har foreks sett folk som jeg kjenner si, å jeg spiser masse salat og grønt og når jeg ser de forsyner seg, ja så er det ca halv mengde av hva jeg spiser.
Når jeg er på sykehus, ( som pasient, lenge siden nå, heldigvis) unngår jeg brødet så mye som mulig, de har aldri den type jeg er ute etter, men jeg kan få fam til å ta med en skive eller to, da jeg alltid har oppskåret hjembakt, grovtbrød i frysen
Og middagsmat er litt utfordring for ja de bruker mye farse mat/ blandingsprod. og masse potet, alltid 3 til 4 poteter til hver, jeg spiser ikke potet også har de lite frisk salat .
men det går jo ann å spørre om du kan få noe ekstra grønnsaker, tomat, agurk, paprika, bruker å gå greit .
lykketil

anne

annerii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat