Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-09, 22:59   #3
martineeee
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: oslo
martineeee er på en erverdig vei

Sv: No progress! Hjelp!

Takk for svar! nei, vil ikke si at jeg lenger er på south beach, men jeg bruker den som utgangspunkt og oppskriftsbok. jeg prøver så langt det lar seg gjøre og ikke telle for mye kh, men tipper jeg ligger om omlag 20-35 pr dag. vet dette kanskje er litt mye, ihertfall i forhold til ketolyse.

min frokost består alltid av egg, enten omlett, eggemuffins eller kokt egg. så spiser jeg gjerne oppskjerte agurker eller tomater med philadelphia ost eller cottage cheese som mellommåltid før lunsj som så godt som alltid er salat hvis ikke det er noe middagsrester fra dagen før.

senere på dagen spiser jeg et lite mellommåltid som kanskje består av en-to skiver hamburgerrygg eller kalkunskinke med litt grønnsaker. til middag er det alltid svin, kylling eller fisk. aldri stekt, men ofte grillet eller ovnstekt. enten med frisk salat eller ovnsbakte grønnsaker til. såå er det kveld hvor jeg som så mange andre får lyst på noe godt. Da er det ofte jeg faller for fristelen av å spise et par biter veldig mørk sjokolade. i tillegg til dette kan det være kaffe og te i løpet av dagen.

spiser litt mer søtt i helgene, men ikke så mye at det burde hindre full vektnedgang.

takk for hjelp

martineeee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo! Svar med sitat