Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 09:15   #15
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Gratulerer så mye med nesten en kilo til borte mokki

Helgeplaner ja... Grave ned noen smådyr som døde for oss i fjor vinter som har ligget i en fryser ( høres makabert ut, men det er noen gamle høner og en hane og en kanin jeg måtte nødavlive), ordne noe ved og kanskje klyve den, lage ostekake og muffins og dåp på søndag. Heldigvis skal Dokka på avlastning denne helga, så vi sender bare med bunad og henter henne etter kirken på søndag og da regner jeg med at de har pyntet henne ferdig

Nå spiser jeg frokost, 2 rugsprø med en stk skivet kyllingfilèet, litt stangselleri, agurk, paprika og en philadelfia mini. Jeg er stuptrøtt, jeg har ikke sovet siden klokka 5 i morges.. Lå og vred meg til klokka 8, men da sto jeg opp, fyret opp i ovnen, tømte oppvaskmaskina, satte på tørketrommelen og fikk opp jentene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat