Tråd: Rar vekt ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 10:23   #8
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rar vekt ...

Sylwester : Skjønte ikke så mye om det du sa om badevekter der dessverre, annet enn at man ikke kan stole på de- men jeg vet at badevekta mi viser en kilo mindre enn en skikkelig vekt som måler muskelmasse, fettprosent etc.etc...(Tabitha- rådyr maskin de bruker på et spa der jeg går som analyserer alt.....) Min badevekt viser også fettprosent og vann.Den viser også en kilo mindre enn den vekta som er på legekontoret, så tror ikke den er så veldig "off" alt i alt- jeg har den på gulvet i garderoben min, ikke på badet der det er helling i gulvet og varme som kan slå inn.
Ang vann: Det stemmer sikkert det, men de få gangene jeg har veid meg morgen og kveld er det sjelden mer enn en halvkilo forskjell max, og jeg veier meg ALLTID på morgenen ETTER å ha vært på do og FØR jeg spiser:-)Og total antall kilo jeg har gått ned er det samme om jeg har en kilo feil på vekta eller ikke for en var da feil når jeg startet også:-DSå tror at de opp og nedturene er ganske reelle uansett omstendigheter;-D Selv om det ikke er mye det er snakk om da .....

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat