Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-09, 18:00   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PC etter et møte med kaffe

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Du kan håpe at det holder å ta løs tastaturet og skylle det rent (må ligge en stund og tørke, når jeg gjør det der lar jeg det ligge i et par dager bare for å være sikker på at det har rent fra seg). Så lenge maskinen forøvrig oppfører seg greit kan det godt være at det bare er det som trengs. Ellers er det også mulig å bestille nytt tastatur og sette på plass selv, jeg gjorde det en gang via PandE på holbergs plass.

Vet ikke om jeg tør . Uansett så trenger jeg i tilfelle en skrutrekker som er liten nok først.
Men, tror du at de har deler til Dell-pc der? Er det de som selger brukte pc-er og bygger pc-er av brukt utstyr?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat