Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 15:14   #10
Omelett
Medlem

Omelett sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Omelett er ny på veien

Sv: Fibromyalgi og opphold på opptreningssenter

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg ble også vurdert til å være relativt utrenbar av Friskvernklinikken. Etter 3 måneder var det ingen bedring å spore, snarere tvert i mot!
Litt trening gjør meg godt, så fort det blir stress eller noen form for press, blir jeg mye verre!

Hjelper ikke å kjøre kamp mot NAV pararelt, lissom!
Blir ikke noe mindre stress av det!
Er på attføring og tviler på at jeg får "fri" for å dra på rehab. opphold! Dessuten, jeg har ikke råd til å bruke penger på meg selv!

Jeg har ingen problemer med å mestre min fibromyalgi, om jeg bare fikk være i fred til å gjøre det!

Ja, Nav har virkelig bidratt til at bedringen min har tatt så lang tid også. I løpet av snart to år har jeg fått riktig utbetaling ÉN gang, i tillegg til at jeg selvsagt har fått ny saksbehandler stadig vekk, og ikke får tak i vedkommende på telefonen. Hadde noen fortalt meg min historie med Nav og sosialetaten hadde jeg trodd at de overdrev noe voldsomt.

Nav sitt Raskere tilbake-opplegg har en avtale med blant annet Jeløy, så jeg tror at du ville kunne gå under det. Betalingen går på frikortet for fysio, så om du har frikort er det gratis, og hvis ikke vil du jo opparbeide deg frikort pga oppholdet.