Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 15:32   #12
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Fibromyalgi og opphold på opptreningssenter

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg ble også vurdert til å være relativt utrenbar av Friskvernklinikken. Etter 3 måneder var det ingen bedring å spore, snarere tvert i mot!
Litt trening gjør meg godt, så fort det blir stress eller noen form for press, blir jeg mye verre!

Hjelper ikke å kjøre kamp mot NAV pararelt, lissom!
Blir ikke noe mindre stress av det!
Er på attføring og tviler på at jeg får "fri" for å dra på rehab. opphold! Dessuten, jeg har ikke råd til å bruke penger på meg selv!

Jeg har ingen problemer med å mestre min fibromyalgi, om jeg bare fikk være i fred til å gjøre det!

Første runde på Friskvernsklinikken ble jeg ”kasta ut” etter 2 uker da var jeg rimelig dårlig form, som viste seg å være skiveprolaps. Andre runde ville de egentlig ha meg ut men jeg var en viktig sosial faktor i gruppa derfor fikk jeg lov å bli.
Jeg var på attføring de to gangene jeg var på Friskvernsklinikken, første runde var jeg på ordinær attføring andre gangen ble jeg overført til rehabilitering. Så, dersom legen din mener at det er fornuftig med et opphold så tror jeg det burde la seg ordne.
Nå har jeg vært et drøyt år til psykomotorisk fysioterapi og merker ikke spesiel bedring, men holder tingene i sjakk. Venter på time på Sykehuset Buskerud, avd for fysikalsk medisin og rehabilitering, står på venteliste men ingen vet hvor lang den er…

Helt enig med deg angående NAV (egentlig forkortelse for Nå Angrer Vi oss). Vet ikke hvor mange ganger de har rotet bort papirene mine, veldig slitsomt. Jeg er lei av å bli behandla som ressurssvak, u-utdanna latsabb som helt sikkert prøver å utnytte systemet, det gjelder også da jeg var på utredning på en attførings bedrift. Et par av veilederne der ble litt satt ut da jeg engang ble litt små irritert og presiserte at jeg faktisk hadde en høyere utdannelse enn det de hadde og en litt pinlig taushet oppstod, he, he… Jeg blir helt svett når jeg tenker på at min midlertidige uføre periode går ut om litt over to år. Har ennå ikke blitt innkalt til 3-måneders samtalen, den skulle vært i april 07… viste ikke noe om det før jeg skulle lete etter noen annen informasjon her i sommer.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat