Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-09, 16:43   #15
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Fibromyalgi og opphold på opptreningssenter

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Hva betyr det egentlig når Friskvernklinikken stempler dere som utrenbare? Alle kan vel gjøre NOE? Om det så bare er å gå en liten tur, eller tråkke på ergometersykkel i noen minutter? Hva måler de trenbar/utrenbar opp mot?

I teorien så kan jo alle trene – men det med teori og praksis stemmer jo ikke alltid…
For min del så er det sånn at jo mer jeg beveger meg jo mer smerte får jeg – og ingen kan fortelle meg hvorfor. For man skal jo bedre av trening...
Treningen hadde ingen positiv innvirkning på kroppen min. Jeg er ikke redd for smertene så jeg trente til jeg ”stupte” - jeg blir forferdelig uvel, nesten sånn kvalm og svimmel, og jeg kastet også opp. Selv ikke bassengtrening hadde noen positiv effekt, ble kvalm og svimmel av det også. Treningsprogrammet mitt var redusert til et minimum, til tross for det så var det slik at resten av dagen og neste dag var ”ødelagt”.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat