Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-05, 18:15   #4
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Pusher opp denne tråden igjen, jeg.
Har hatt full gjennomgang av styrke-programmet mitt på Spenst idag. Vi diskuterte en god del omkring det sentralt plasserte kroppsfettet og hvordan komme det til livs. For meg begynner det å bli ganske viktig. Selv om vi nå har satt opp flere øvelser for å styrke magemuskler og sidemuskler og gudvethva, anbefalte de meg å forsøke bailine i tillegg - i en periode. Om jeg får stimulert den dypere muskulaturen i dette området som har vært så sørgelig forsømt i så mange år, vil jeg kanskje etterhvert greie å "få tak i" den selv når jeg gjør de øvelsene jeg selvfølgelig kommer til å fortsette med. Ja, jeg skjønner at det er dyrt. Men om det kan hjelpe meg til å bli kvitt en stor risikofaktor for hjerte-/karsykdommer.... vel, da er det vel verdt prisen, vil jeg tro. Og det er ikke sånn at jeg slutter å trene aktivt på Spenst - jeg som har signa for et år og betaler hver måned...
Hva tror dere om Bailine som et supplement til annen trening? Er jeg helt på bærtur, eller (og hva skulle jeg nå det for, jeg som ikke kan spise bær på lenge enda?)