Sv: Hvorfor sprekker man?
Photo: Dell er flinke til å guide deg over telefon. Jeg har bytta grafikkort selv, uten å egentlig vite frem og tilbake på en PC.
Er forøvrig enig med deg angående sprekk. Det var vel derfor jeg lurte i utgangspunktet, fordi på meg virker det som om faren for noe sånt er veldig lav så lenge man følger denne kuren... Men ser jo at man kan komme inn i en ond spiral hvor man åpner for litt, og så gradvis mister taket.
Har hatt en del samtaler med familie og nære venner nå, som har problemer med å skjønne at jeg faktisk ikek har lyst på noe søtt, og at jeg ikke synes synd på meg selv hvis de koser seg med sjokolade foran meg.
For min egen del tror jeg godt planlagte "småpauser" må være løsningen. At jeg vet med meg selv at nå er det (feks) jul og da kan jeg spise den smultringen med god samvittighet, for over i morgen er det tilbake til gode vaner og ketomat. Må nevnes at dette enn så lenge er teoretisk :P
Men jeg merker nå at jeg trives bedre og bedre med lavkarbomaten, kroppen trives og jeg er en mer behagelig person å være rundt.
|