Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-09, 17:35   #33
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: RESULTATER: Ned 10 kg til jul

Opprinnelig lagt inn av Tictac, her.

Edit:
Never mind, ser at jeg ved å trykke på linken i den andre tråden havnet inne i ketolyseavdelingen, dropp meg, du!
Jeg spiser mer karbo enn som så, så er ikke eller kommer ikke til å komme i ketose.

:-)


Nick: Tictac
start: 75 kg mål: -10 kg Nå: 70,6 kg sist uke: -0,2 kg_ hittil: -4,6 kg (03.10.09)

Ble dette riktig? Jeg vil gjerne være med på "ned 10 kilo til jul" selv om jeg begynte for 6 uker siden og regner med tallene fra da. Tror ikke jeg bør gå noe mer ned enn det.

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener med dette, men ville bare si at vi er flere her som ikke går på Ketolysekuren. Vi har vel snakket om at tråden kanskje burde vært flyttet ut av Ketolysedelen, slik at alle føler de kan delta...
Noen som gjør det snart kanskje?

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat