Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-09, 20:01   #20
martina
Medlem

martina sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 63
martina er på en erverdig vei

Sv: Fibromyalgi og opphold på opptreningssenter

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Jeg har skrevet et langt og informativt (håper jeg) innlegg om oppholdet mitt på Jeløy Kurbad. Det er nå ett år siden jeg dro dit. De som er interessert kan lese om det her: http://kaffedamen.blogg.no/?c=1254560661

Du var heldig du da som fikk plass på Jeløy. Jeg har nettopp fått avslag på søknad om opphold med den begrunnelsen at jeg ikke var syk nok. Har hatt fibromyalgi i ca 15 år med til dels store smerter, for 1,5 år siden fikk jeg en kraftig prolaps i ryggen og ble helt arbeidsufør. Har prøvd stort sett alt som er å prøve av behandlinger uten å bli særlig bedre. I august satte behandleren min meg på lavkarbodiett, tilnærmet Fedon Lindberg, samtidig som jeg har fått behandling med muskelstimulator en gang pr uke.

Jeg begynner nå å bli bedre men har ennå langt igjen. Arbeidsgiver har nå satt som krav at jeg skal prøve meg i jobb igjen for å beholde retten til å komme tilbake.
For å stå bedre rustet til å mestre jobben hadde det vært så fint å få et rehabiliteringsopphold, men jeg får fortsette med lavkarbo og trening og satse på at jeg blir frisk til januar 2010.

Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat