Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-09, 16:51   #45
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor sprekker man?

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Det ser ikke ut til å være noen heksekunst å bytte tastatur selv på denne modellen: ref link
http://support.dell.com/support/edoc....htm#wp1129533 deretter
http://support.dell.com/support/edoc...n/keyboard.htm

Eneste du kan gjøre feil er ikke å sette flatkabelen (nr 3 på bilde) ordentlig på plass, eller miste kaffe oppi mens du holder på - så du må bytte hovedkort også

Edit: du kan ta ut tastaturet og prøve varianten med vask i varmt vann før du bestiller nytt. (Men om det blir helt dødt må du jo vente en stund på Dell før du får nytt så kanskje ikke verdt å prøve)

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Photo: Dell er flinke til å guide deg over telefon. Jeg har bytta grafikkort selv, uten å egentlig vite frem og tilbake på en PC.

Takk takk! Jeg har uansett ikke råd til å kjøpe nytt keyboard, og jeg er også usikker på om det vil hjelpe, ettersom det ikke virker som det er noe feil med tastene, men at kontakten liksom ikke er der (eller no -i og med at tastene er helt fine å trykke ned).
Uansett, nå har jeg jo mulighet for å sjekke om det er noe annet feil, og eventuelt få vaska tastaturet, så tusen takk for linkene, jvb!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat