Sv: Hvorfor sprekker man?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Dette opplever jeg særlig fra søstra mi. Vet ikke hva det er, men hun er en gedigen kose/trøstespiser, noe jeg i grunn aldri har vært i noen grad, og hun blir nesten ulykkelig over å ikke kunne servere meg noe som helst. Så nå har hun begynt å kjøpe inn mørk sjokolade når jeg er hos henne på kaffe, noe jeg synes er litt dumt, da jeg prøver å ligge unna alt med sukker i ettersom jeg fortsatt har litt å gå ned. Men tar et par ruter og lar resten ligge. Vi ser hverandre så sjeldent uansett.
Den der merker jeg at jeg gruer meg til neste gang vi besøker tante. Hun er av typen som gjerne baker to kaker fordi du kommer på besøk, og er ikke det bra nok for deg setter hun gjerne igang med en tredje... Stakkars tante, hun kommer til å få sjokk 
Må også nevne et annet vennepar, som sist vi dukket opp på besøk disket opp med grønnsaksfat og oppskåren frukt, fordi vi hadde snakket om det evinnelige snop-maset bare man skulle ha noen på besøk. De ble litt lange i fleisen da vi ikke kunne spise frukten heller :P
|