Sv: Hvorfor sprekker man?
Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.
Den der merker jeg at jeg gruer meg til neste gang vi besøker tante. Hun er av typen som gjerne baker to kaker fordi du kommer på besøk, og er ikke det bra nok for deg setter hun gjerne igang med en tredje... Stakkars tante, hun kommer til å få sjokk 
Må også nevne et annet vennepar, som sist vi dukket opp på besøk disket opp med grønnsaksfat og oppskåren frukt, fordi vi hadde snakket om det evinnelige snop-maset bare man skulle ha noen på besøk. De ble litt lange i fleisen da vi ikke kunne spise frukten heller :P
''Heldigvis'' har jeg ingen gjenlevende slektninger jeg ser særlig ofte, og de få gangene er det i tilfelle i selskap med min mor, som behørig har informert om min prediabetestilstand, og det er nok diabetikere i familien min til at ingen gjør særlig nummer ut av at jeg ikke rører kakefatet.
Og ingen av mine venner pleier å servere noe til kaffen, det er kanskje en generasjonsgreie og/eller at de fleste av mine venner er enten noe uetablerte eller temmelig casual, det er i grunn veldig greit. Da er det heller ingen som forventer det av meg.
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Det er som regel sånn et tastatur med litt gris i seg oppfører seg. Du kan finne videoer som viser skritt for skritt hvordan man fjerner tastatur - http://www.youtube.com/watch?v=XabecfFe2XY - og om det fortsatt er litt skummelt er jeg nesten helt sikker på at du må ha en nerdevenn som har gjort dette før. 
Jeg skal se om jeg ikke får gjort det i kveld, og la det tørke til i morgen. Er så avhengig av pc-en .
Hva slags rengjøringsmiddel foreslås? 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|