Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-09, 11:27   #102
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Da er jeg igang med dagen også. Har sykla ei mil på trimsykkelen nå, og har en pause før jeg skal ta de siste fem km. Må få rydda litt i huset etterpå, for vi får besøk i ettermiddag. Er ikke i form til besøk i dag, men har ikke hjerte til å avlyse for akkurat denne gjesten.

I morra skal jeg og ta blodprøver, og må si jeg kjenner igjen det du skriver frifuggel. Det er stort sett flaks når de finner blodårene mine, så det blir noen stikk i løpet av disse dagene...

Siden vi snakker om bøker her for tida, så kan jeg jo si at jeg driver og leser Salvadoreña av Cecilia Samartin nå, og er helt hekta... Var vanskelig å legge den fra seg i går kveld, så det ble litt sent...

I dag er det forøvrig tacorester til frokost, og det er ikke akkurat å forakte...

Vekta ligger nå jevnt 500 gram over minstevekt, men den SKAL ned igjen!! Henger nok i litt enda fra de utskeielsene jeg hadde da jeg var syk. Jaja...

Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat