Sv: Oktoberskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.
I går kveld laga jeg min første adventskalender og jeg var så stolt at hodt på å sprakk :P
hvis dere vil se litt av min hobby så legger jeg ved en link her hihi
Oi! Der var det mye fint å se på der!!! Du er flink! Masse god inspirasjon for meg som er en hobbyist som nettopp har begynt å teste ut kortlaging...
Har nettopp kommet hjem fra bytur nå. Var oppe to timer tidligere enn vanlig, så jeg var rimelig trøtt og gåen i morges. Traff en av mine hyggelige svogere på bussen, så da ble dagen så meget bedre! Labdama traff blodåra mi på første forsøk, etter å ha skrevet seg huskelapp siden sist... Hehehe
Var en tur innom senteret på vei hjem igjen. Både mamma og en av svigerinnene mine har bursdag i morra, så da måtte jeg jo ha gaver til dem. To julegaver fikk jeg med meg i samme slengen, så jeg nærmer meg stadig mer ferdig... Handla med meg litt grønt, kylling og nøtter før jeg slengte meg på båten hjem igjen.
Gikk forresten på vekta i morges, og nå var den gått ned til 100,8 etter å ha sosa et par uker oppe i 101tallet igjen. Ble jo med på minus 5 kilo til jul, og nå har jeg i det minste MINUS! Hehe Riktignok bare 100 gram minus foreløpig, men minus er minus...
Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg tar dagens sykkelrunde. Blir vel godt å bli varm i kroppen etter å ha vært ute i kulden, tenker jeg...

|