Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-09, 23:20   #5
Renatek
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: vestlandet
Alder: 48
Renatek er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Testing med stiksen skal tas om kvelden to timer etter siste måltid, det gir den mest riktige utslaget. Utslag er utslag men mørk farge kan indikere at du drikker for lite vann. De to vanligste nybegynnerfeilene er for lite vann og for lite fett.
…og for å ha sagt det så er ikke ketose ensbetydende med vektnedgang.

Hvor mye man går ned i begynnelsen er avhengig av flere faktorer som hvor mye man skal ned, hva man har spist i forkant av omleggingen, om man har jo-jo slanket tidligere slik at kroppen trenger litt tid for å komme i fettforbrennings modus. Faktorer som smerter, dårlig søvn og stress kan også være medvirkende årsaker til manglende vektnedgang.
Har lest at for enkelte så tar det litt tid før de merker vektnedgang mens andre igjen raser ned fra første dag, veldig individuelt.

Jeg er ikke så flink til å kommentere andres menyer, men regner med at andre svinger innom om ikke så lenge…

Ed.: Kitt rakk å svare før meg, men signer på den!

Er nok en "gammel" slanker, og mye av og på, kanskje derfor startvansker? MEN når jeg først har bestemt meg for noe, klarer jeg det stort sett fullt ut. Er veldig motivert til dette no, og prøver ketolyse kur fordi Grete Roede ikke funket på meg etter jeg fikk barn. Det jeg sliter med er at jeg skal spise fett.....det har jeg ikke gjort på Årevis! Magert av alt er det mine måltider har bestått av. sukk

Renatek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat