Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 10:35   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vurderer pause

Opprinnelig lagt inn av klompenmio, her.

Jeg gikk på cambridge.Tror det er en del karbo, men veldig lite kalorier. Gikk ned7kg på 10 dager, og har ikke gått opp igjen. Altså, ketokose er ideelt etter cambridge for meg, men jeg klarer ikke å gå ned.

Jeg mistenker cambridge for å være medvirkende årsak til at jeg går veldig sent ned i vekt også, selv om det er mange år siden jeg gikk på det. Sånne kurer gjør mye rart med kroppens forbrenning og ikke minst muskelmasse. Antagelig er grunnen til at du ikke går ned at kroppen holder på å bygge opp igjen musklene man mister under pulverkurer og andre sultekurer. Hvis du hadde spist karboting etter kuren hadde du garantert gått opp igjen kiloene, så at det står stille er egentlig positivt.
Kroppen velger alltid å fikse det største problemet først, og akkurat nå er det å gjenopprette forbrenning. Når det er på plass vil kiloene begynne å forsvinne. Mener jeg da.