Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 13:20   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært borti hCG?

Opprinnelig lagt inn av vito, her.

Man lever på en diet på 500 kcal per dag. Med hCG så forbrenner man 2000-2500 kcal om dagen. Så det vil si at man har opp til 3000 kcal om dagen og tære på. Og så vil man gå inn i ketose. Det er faktisk folk som har gåt ned så mye som 2 kg dagen på denne kuren.

Så derfor ønsket jeg og dele det med dere.
Ps: har ikke selv testet dette, men vurderer det. Legen min er positiv til dette. Da han mener dette er en veldig bra måte for oss som har alt for mye kg på kroppen, og som må gå ned i vekt.

For det første burde noen anmelde denne legen! Han kan vel ikke med viten og vilje anbefale folk ekstremsultekurer?

2 kg pr dag er nok i starten, da mister man mye vann uavhengig av type kur. Deretter forsvinner muskelmassen, og mindre muskelmasse betyr mindre fettforbrenning. Og forteller disse videoene noe om hvor lenge man går på denne kuren og hva som skjer med kroppen etterpå?

Det finnes tusenvis av "mirakelkurer" der ute som hovedaklig går på å sulte seg sjøl. Det beste som kan sies om de er at når noe høres for godt ut til å være sant er det som oftest det!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat