Sv: Noen som har vært borti hCG?
Etter det jeg har hørt fra bekjente som driver med fitness osv så brukes hCG i det miljøet. Ikke det at det vil si det er bra, men de har værtfall personlig erfaringe med dette.
Snakket med en som selv har brukt hCG og han fortalte at han tapte 0.5 kg per dag i fettmasse. Og da var det ren fettmasse. Og etter en kur på 23 dager hadde han oppnåd perfekt resultater for seg selv. Og hadde da veldig lav fett %. Og han kunne ikke oppdage noe bivirkninger. Han var heller ikke sulten under kuren da hCG gjør slik at man forbrenner fett, og har nok kcal og forbruke selv om man spiser så pass lite.
Det jeg har lest på nett så er det vanlig og kjøre ca 40 dager første kuren. Etterfulgt av stabiliseringsfaser. Har man behov for og ta av mer så må man vente 6 uker før neste runde. Ska det være behov for enda en runde må man da vente 8 uker for neste gang.
Og etter det jeg har lest så er det bare positive tilbakemeldinger fra fler 100 folk. både kvinner og menn. Så lenge man er streng og følger kuren til punkt og prikke etterpå så vil man beholde resultatet man har oppnåd.
Men som sakt, er folk interessert i og vite mer kan jeg sende boken til legen i pdf format. Der står det alt om hvordan kroppen fungerer osv. Og sjekker man det selv opp så ser man at det som er skrevet stemmer overens med det man finner på nett og i medisinske bøker.
Men som sakt, dette vil være spennende og diskutere. For er dette en mirakel kur som funker så er det vel som en drøm for mange.
Så la oss vri og vende på dette temaet.
Og jeg er ikke for og forsvare denne kuren, men jeg er selv innteressert i dette og ønsker og se om dette er noe som faktisk fungerer. så er det noen som har erfaring så del det med oss 
|