Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 18:47   #9
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kolesterol - normalverdier

For 10 år siden var 5.5 helt normalt kolesterol, men nå har visst grensen for hva som er høyt gått ned?

Sist gang jeg målte kolesterolet mitt var egentlig ufrivillig, for legen tok alle mulige slags prøver etter jeg fortalte at jeg gikk på Skaldemans diett. Da målte det 11,5 Legen sa det var latterlig høyt, men han hadde allerede forstått at jeg ga filla full av fjert av kolesterol, så han prøvde ikke å pushe statiner på meg.

Nå var dette etter 6 måneder på Skaldeman, så hva det er nå aner jeg ikke. Jeg bryr meg ikke heller.

En annen bok som er veldig bra om kolesterol er Uffe Ravnskovs "Fett och kolesterol är hälsosamt"

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat