Tråd: Juleservise
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-09, 18:52   #23
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleservise

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det Porsgrundserviset er Jul for meg også
Hver juleaften formiddag samles hele familien, 35-40 stk hos min bestemor (hun bor i en 60 kvm`s trygdeleilighet ) for å bytte gaver. Alle har med seg litt til en herlig, felles brunch. TV`n blir flyttet inn på bestemors soverom så sitter unga der å ser tegnefilmer mens vi voksne spiser, skravler og koser oss gedigent ! Et salig kaos med folk, mat, yttertøy og gaver overalt
Siden leiligheten hennes er så liten spiser vi synkront og om en reiser seg for å hente mere mat går bølgen siden så mange må reise seg for å slippe frem den sultne
En herlig juletradisjon hvor Porsgrunserviset er med

Så koselig! Det er skikkelig julestemning - masse folk, masse mat og tradisjoner som vil bli husket av flere generasjoner i lang tid.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat