Opprinnelig lagt inn av Charlott, her. Det Porsgrundserviset er Jul for meg også Hver juleaften formiddag samles hele familien, 35-40 stk hos min bestemor (hun bor i en 60 kvm`s trygdeleilighet ) for å bytte gaver. Alle har med seg litt til en herlig, felles brunch. TV`n blir flyttet inn på bestemors soverom så sitter unga der å ser tegnefilmer mens vi voksne spiser, skravler og koser oss gedigent ! Et salig kaos med folk, mat, yttertøy og gaver overalt Siden leiligheten hennes er så liten spiser vi synkront og om en reiser seg for å hente mere mat går bølgen siden så mange må reise seg for å slippe frem den sultne En herlig juletradisjon hvor Porsgrunserviset er med
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Det Porsgrundserviset er Jul for meg også Hver juleaften formiddag samles hele familien, 35-40 stk hos min bestemor (hun bor i en 60 kvm`s trygdeleilighet ) for å bytte gaver. Alle har med seg litt til en herlig, felles brunch. TV`n blir flyttet inn på bestemors soverom så sitter unga der å ser tegnefilmer mens vi voksne spiser, skravler og koser oss gedigent ! Et salig kaos med folk, mat, yttertøy og gaver overalt Siden leiligheten hennes er så liten spiser vi synkront og om en reiser seg for å hente mere mat går bølgen siden så mange må reise seg for å slippe frem den sultne En herlig juletradisjon hvor Porsgrunserviset er med
Så koselig! Det er skikkelig julestemning - masse folk, masse mat og tradisjoner som vil bli husket av flere generasjoner i lang tid.