Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-09, 23:04   #33
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboskepsis

Kan ikke si annet enn at artikkelen det ble linket til i første post er full av direkte feil. Bl.a. at lavkarbo kosthold ikke inneholder fiber (duh !) og at det ikke spises grønnsaker (dobbelt duh !). I tillegg vet ikke artikkelforfatter forskjell på ketose og ketoacidose (trippel duh !). Påstandene i denne artikkelen er dessuten tilbakevist av mer vitenskaplige studier senere.

Siden jeg har levd lavkarbo siden 1982 og er i kjempegod form i forhold til alder, siden blodprøvene mine (fremdeles) er perfekte - føler jeg at jeg på en måte har litt grunnlag til å uttale meg