Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 01:00   #59
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboskepsis

Opprinnelig lagt inn av Maipiu, her.

Helst ikke. Etter å fulgt dette forumet i et års tid, har jeg for lengst fått med meg at det balanserer hårfint på grensen til å være Torkil Andersens personlige fanklubb og forlengede kommersielle arm. La oss bare si at det er noen "hull" i ketolysekuren

Det finnes mange andre fanklubber her inne enn Ketolyse-klubben. Grunnen til at Toril har mange tilhengere er vel at han forklarer ting på en lettfattelig måte, og som fungerer for mange. Men hvis du har bedre alternativer som fungerer enda bedre så vil vi jo gjerne høre om det. Kanskje du får din egen fanklubb? Pål har jo f.kes definitivt fått det.
Forøvrig er vel de fleste dietter som har mer enn en som følger den komersielle. Ellers ville jo ingen visst om den...