Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 14:55   #164
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Har båret inn min ærverdige ergometersykkel.. Den har vansmektet i garasjen fordi jeg har syklet på vei og kjørt bil, istedet. Mest det siste, kanskje. Men, har vært flink i noen uker nå med å trene, kjente det var på tide med litt variasjon, så nå har jeg tørket (pusse-) støvet av den, og gitt den en plass i stua. Må jo nesten bruke den, da Blir når sambo har fått på seg joggeskoa og skygga banen, men tenk, det regner... DA kan man ikke jogge, nemlig, når man har sånne fisefine, spesialtilpassa joggesko at de ikke tåler regn! Tror jeg holder meg til mine, kjøpt-på-salg-og-gulle-gode, joggesko når den tid kommer. De tåler både vann og er pyntet med ørlite hvitmaling på tuppene.. Go' skoa..