Sv: September-startere!
Hei jenter og gutter,
ikke mye aktivitet hr inne om dagen. Men det betyr vel bare at vi har andre og kanskje mer fornuftige ting å ta oss til....hehehe....
Vel, her er det veiedag i morra, og etter en omelett til frokost, rester av gårsdagens ostelasange til lunch/middag, og så vafler til kaffen i barnetv tida ( Dog vafler jeg fant oppskrift på her inne, og såm var nydelige, og ca 1 karb pr plate.), så sitter jeg her og trøkker inn en skål med bacongull...........  
Såååå, veiedagen i morra blir nok bare nedtur.....huff.....
Burde nok hift ut vafler og bacongull, og kommet meg på ergometersykkelen i steden ja....
Veide meg i dag, og var da 111,2, det betyr jo at målet om 1 kg i uka ikke er nådd...... Men jeg har jo veiedag i MORRA, så dagens tall "teller" ikke....
Noen dager blir det bare tull med kosten her i huset. Som i går.
En omelett til frokost. Den vanlige, 2 egg, 1 desj fløte, litt paprika, og krydder og ost.
Derretter var vi i byen og handlet og mye frem og tilbake, og så direkte til svigermor i bursdag. Der ble vi møtt av lunch. De hadde dekket på med "vanlig" brød og pålegg, men også salat, og en laks. Så vi fikk da i oss litt laks, og salat. Men det ble ikke spesielt mye, det var en liten laks, og mange til bors..... Så var det jo kaker og is, men vi drakk bare kaffe.... (sukk, hadde sååå lyst på is).
Kom hjem og laget ostelasagne, og det var dagens mat....
Og lissom bare tull i dag også.
Omelett til frokost kl 09, så ikke noe før 14:30,(forde vi var ute da varmet vi opp restene etter ostelasagnen i går, og siden har vi ikke spist egentlig, jo de få vaffel-platene ved barnetv da, og så har jeg spist sikkert 70 gr bacongull nå....
Føler meg IKKE NOE FLINK, snarere tvert imot, føler meg særdeles lite flink!!!!!
Jeg målte ikke ca akkurat når jeg begynte på kuren, desverre, men jeg har i uuuuuukesvis ligget på 122 cm runt midjen. Går hvist ikke inn heller....
Nåvel, i morgen er en ny dag. Prøve å spise bedre i morra.
Ha en fin uke alle septembervenner.....
|