Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-09, 22:48   #1
Lotta67
Medlem

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Alder: 58
Lotta67 er ny på veien

Blåtur med trim?

Arbeidsgiveren min har invitert til heldagssamling og vi er bedt om å stille i uteklær, men ta med sekk med finklær + ting for å dusje til senere om kvelden. Først tenkte jeg ikke så mye over det, helt til en kollega sa at på en tilsvarende tur tidligere, hadde det stått YOGA på programmet!

Jeg fikk helt noia! Ikke har jeg treningsutstyr som passer, ikke liker jeg særlig av fysiske utskeielser og jeg har ikke lyst til å dusje sammen med de andre kollegene på jobb. Vedkommende sa at mange hadde dratt hjem for å dusje, men jeg vet jo ikke hvor vi skal og om det er mulig - og ikke hva vi skal gjøre. Tror ikke det blir YOGA, siden de har gjort det før, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg for denne turen.

Lurer på om jeg bare skal si jeg ikke kan, eller kreve å få vite hva det er før jeg bestemmer meg for å delta. Jeg har jo meldt meg på, så det blir dumt i ettertid å trekke meg.

Det er jo viktig å være med for det sosiale sin del, men altså... med min vekt nå, så føler jeg ikke at jeg har lsyt til å være med på noe som helst. Jeg er sikker på at dere som er her, forstår meg... det er jo en grunn til at jeg er her...

Råd? Tanker om dette? Hva ville du ha gjort?

Jeg vil jo helst ikke fremstå som en pingle heller, jeg ble jo ansatt i juni og det er i en stilling der det er viktig å være med på alt.