Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 19:00   #9
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Blåtur med trim?

Med uteklær hadde jeg stilt med olabukse og jakke/anorakk. Garantert ikke spinning eller andre veldig fysiske utskeielser, for da hadde dere blitt bedt om å ta med treningstøy.
Skjønner godt at du ikke har lyst til å dusje sammen med kollegaene dine, og det gjør nok alle her. Men - har du tenkt at du kanskje skulle være åpen om det ? Jeg kan ikke tenke meg at noen ikke ville ha forståelse for at man er veldig sensitiv for egen kropp når man er overvektig. Ser av tickeren din at du har planer om å gå ned mange kilo, og godt kollegaer vil sikkert forstå dette. Hvis det skal være felles dusjing, kunne du da dusje alene etter de andre. Så kan du jo slå en fleip om at når du er ferdig slanket, deler du gjerne dusjen med alle samme
Du skriver at det er begrensninger i hva du spiser, så da regner jeg med at du er godt i gang med lav-karbo maten. Det har sikkert kollegaene dine oppdaget også. Hvis ikke fortell om det, og du opplever garantert å få støtte fra alle sammen.
Siden du er så nyansatt, er det sikkert lurt å stille, i hvert fall siden du allerede har meldt deg på.
Hvis du er åpen om hele situasjonen, skal du se at du får den beste weekenden du har hatt på lenge.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre

Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat