Tråd: Magnesium ♡
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 19:06   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Magnesium ♡

MAGNESIUM ble jeg kjent med i fysikktimene på skola..
Hvis man brenner magnesium blir det et blått/hvitt vakkert lys. (Savner fysikktimene )

MEN det var ikke før jeg begynte på lavkarbo for snart 3 år siden at jeg virkelig fikk erfare HVOR fantastisk magnesium kan være!

Tror både leger og apotekfolk burde oppdatere seg litt mer over hvor effektiv magnesium er på en rastløs kropp som ikke klarer slappe helt av ved leggetid... Eller i andre situasjoner.

Unger i puberten og især gutter bør ta ganske store doser magnesium. Selv tar jeg magnesium for å få beina til å sove om natta. Men de funker uuutmerket ved den ubehagelige skjelvinga jeg får i kroppen etter en rødvinskveld også. For ikke snakke om ved flyturer..

Pappa har slitt med rastløse bein i mange år. Fantes ikke en eneste lege som kunne komme med vettuge råd, ikke før jeg viste ham hva som stod i Ketolyseboka om magnesium. Nå har han fått rolige netter han også. Kan egentlig ramse opp mange som har fått rolige netter grunnet magnesium...

Så herved er min hengivenhet til magnesium proklamert!

(Burde nesten kommet et Amen nå...)