Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-09, 20:23   #10
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Blåtur med trim?

Huff skjønner dilemmaet ditt...du har to valg:

1. Du driter i hvordan du ser ut, prøver å være stolt over den kroppen du har ...og tråkker til og gir full gass med trening og påfølgende dusjing!

2. Du finner en eller annen unnskyldning for å ikke bli med, en grandonkel har dødd, hjemme med sykt barn, veldig vondt i et kne..osv!

Problemet med valg 2. er at du går glipp av morroa og at du egentlig burde være med. Med valg 1 utfordrer du deg selv og "står i det". En tanke er: Bryr du deg om andre overvektige? Ser du på de i dusjen og vemmes? Neppe...det gjør ikke jeg i alle fall, det eneste jeg er opptatt av er meg selv og min egen kropp... sånn er det vel for de fleste av oss?

Så jeg synes du skal gi bånn gass og gå for nr 1!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat