Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 11:23   #20
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Blåtur med trim?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dette fikk meg forøvrig til å tenke på da jeg var på studietur til Tyrkia... Grudde meg i månedsvis til å ligge ved bassenget med de andre i klassen. Men jeg vill jo ike gå glipp av to uker med soling heller! Så jeg ga F... Og på en litt fuktig "betro seg til"-kveld på turen fikk jeg vite at alle så på meg som slankere/bedre form enn flere av de andre, fordi jeg var mer meg sjøl og ikke opphengt i at jeg ikke var tynnest Jeg lo godt og lenge av det, men i ettertid har det jeg faktisk ofte tenkt på akkurat det.
Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!

Godt sagt..signerer den!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat