Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 12:02   #7
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Er mannen min insulinresistent?

Tror da det, siden en glukosebelastning vil vise hvordan kroppen reagerer på f.eks sukker. Tar jo litt tid før man har "avvent" kroppen mht hvordan den reagerer, tenker jeg. Ellers hadde man vel ikke blitt dårlig etter en "sprekk", slik som mange blir, jeg inkludert, selv etter måneder på lavkarbo. Kroppen har lært et mønster/har et mønster, og det mønsteret tar det vel litt tid å endre på. Ikke noe jeg VET, men noe jeg tror, siden min egen erfaring antyder det, sterkt. Legen vet helt sikkert mere om dette, men tenker som så at om h*n hører på pasienten, så kan det være verdt et forsøk. Og det skal vel egentlig også testes ut, før man får f.eks Metformin..