Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-09, 15:39   #12
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Er mannen min insulinresistent?

Dere må jo ikke finne på å gi opp Lillebille!

Opprinnelig lagt inn av Lillebille

Det som er positivt er at han på disse ukene ikke har hatt et eneste tilfelle av ”kattskjælven”. Tidligere hadde han det flere ganger i uken.

Jeg synes dette er grunn nok til å fortsette jeg da. Synes ikke mannen din det? Jeg husker Fedon sa på et foredrag en gang at det kunne ta tid med dem som var insulinressistente fordi det trengte å reverseres først. So hang in there!

Jeg husker ikke hvilke tester det er man må ta, men det skal kunne gå an å ta dem på legekontor mener jeg. Det hjelper jo ikke dere når dere ikke vet hva dere skal be om, men kanskje noen andre husker det?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat