Sv: Hjeeelp!
Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.
tillegg: om å spise ubegrenset. Det er et relativt ord synes jeg. Tenk heller at du skal spise deg behagelig mett, ikke stappmett, og ha samtidig i tankene det jeg skrev om sult og sug den første tiden med dette kostholdet
Skal vi se da... Jeg begynte jo på foseids sin diett egentlig. Kjøpte inn 1 ukes rasjon og begynte. Jeg var skrubbsulten første dagen. Trodde jeg skulle dø. hehe! Så jeg spiste mat utenom (kylling, bacon, egg) og jeg klarte ikke slutte med det. Så spiser vel ca ett av foseids måltider om dagen, der står karb innholdet så jeg vet jeg holder meg under grensen (20 karbs). Det sier vel stixa også.
Og ja, stixa er mørke. Jeg drikker vel 6 glass vann om dagen.. 2,5 dl glass.
Spiser mye omelett, bacon, kylling (hel, lår, kyllingvinger). Har også spist cheeseburger på mc donalds uten brød, seff.
Salter eggene endel, men ikke mer enn 1 ts om dagen MAX.
Men det med sulten har roet seg litt. Men kjenner jeg plutselig blir sulten og da MÅ jeg ha mat, med en gang! Og da kan jeg spise MASSE før jeg klarer å slutte.
Tomat har jeg spist litt av da.. det kan vel være partystopper? 1 tomat om dagen max.
Løk har jeg også spist. Har gjerne en halv løk i omeletten
Hva gjør jeg feil tror du?
Ser du har klart å gått ned MASSE gratulerer! Jeg vil og 
Og ja, jeg har hørt om alle andre som har gått ned mange kilo i begynnelsen. Jeg pleier å gå ned lett selv når jeg tar meg selv i nakken. Spiser lite og jogger. Har gått ned 4 kg på 1 uke. Håpet på noe lignenede nå da 

|