Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-09, 15:15   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen Atkins-slankere hjelpe litt?

Ikke sammenligne deg med andre, alle kropper er forskjellige, med forskjellig forutsetninger. Jeg brukte sju måneder på tjue kg, jeg synes det er formidabelt, mens andre igjen ville ha syntes det var alt for lang tid.
Man bruker tross alt tid på å legge på seg kiloene, og kan i grunn ikke forvente at de skal gå av igjen i en fei. Hva har du det så travelt for, egentlig?
Om du tenker på det, så er det faktisk en fordel at det ikke går for fort heller, for det første er det lettere å følge med på vekttapet og bli dus med sin nye kropp, for det andre så unngår du i større grad slapp hud da den får bedre tid til å trekke seg inn.
Jeg skulle gjerne ha veid 65 kg i fjor, men jeg må bare belage meg på at det tar tid. Jeg har omtrent femten kg igjen jeg burde gå ned, som har klamret seg fast i to år, til tross for at jeg holder livsstilen på stell. Men jeg har det ellers så bra med dette kostholdet, fri for alle plagsomme allergier, invalidiserende migrene, søvnproblemer etc, at jeg stoler på at kroppen slipper de siste kg når den er klar for det. Livskvalitet foran alt annet!
Med det sagt, så er det de færreste som opplever like lang stillstand som meg, og SÆRLIG de som har vært slanke før i livet!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat