Jeg har vært i ketose i 4 uker, og har ikke tatt av mer enn ca. 1,5 til 2 kg og jeg har mye jeg må ta av.. Jeg er veldig frustrert og vurderer å gå over til GR. Jeg har vært trofast mot kuren iflg. boka til Torkil og er nå veldig overgitt at jeg ikke ser resultater. Jeg spiser grønnsaker i tillegg til fett og proteiner. Tenkte for en liten stund siden at jeg må kutte ned på meieriprodukter, men det hjalp heller ikke. Jeg er også ute og går i skogen i 2 til 2 1/2 time annen hver dag. Folk rundt meg spør og jeg ser at de kan se jeg ikke har gått ned. Det er kanskje ikke alle dette passer for? Jeg spiser ikke spesielt store måltider, men kan være jeg ikke klarer å få i meg nok fett? Men i hvilken form bør det fettet komme fra? Bacon, smør? og ikke fløte og ost? Fint hvis noen har noen motiverende ord til meg her, for nå er det like før jeg gir opp.. Hadde egentlig veldig tro på dette. Maten er veldig god, og jeg har planlagt uka mi godt, men likevel er det ikke noe som tilsier at jeg forbrenner noe fett Hilsen veldig frustrert og gir opp snart