Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-09, 11:21   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kutter melk og gluten i angst for allergi

Dere skulle hatt mine barns lege!
Han fortalte meg da sønnen var 13 måneder at kumelk er for kalver og ikke menneskebarn!

Jeg mener det er en uting når foreldre begynner å kutte ut og eksprimeneter med mat til ungene på egen hånd. De fleste har ikke peiling på hva de skal gi i stede for at ungene skal få tilstrekkelig vitaminer, mineraler etc.
Man kan ikke sammenligne voksen og barns ernæringsmessige behov sånn uten videre!

Ikke syns jeg det er riktig å snakke om at barn i andre kulturer lever fint uten visse ting heller. Barnedødeligheten i Norge er blant de laveste i verden.
I andre deler av verden medvirker feil-/underernæring til halvparten av dødsfall for barn under 5 år!
(Kilde)