Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-09, 22:31   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: lav carbo og Cipralex...

Jeg vet ikke hva Cipralex er, men når det gjelder å være "touchy" hadde folat en utrolig virkning på meg!
Ei veninne som gikk på antideprisiva tidligere kunne kutte ut de når hun begynte å ta b-vitaminer....

Forøvrig høres det ut som du har god oversikt over hva som gjør at du føler du trenger å støtte deg til tabletter, kanskje du kan finne andre løsninger på tingene før du trenger å ta piller?
Tenke litt nytt og kreativt, f.eks hvorfor du mener at andre vil oppfatte deg som vanskelig? Kanskje sjekke med familie eller en god venn om de reaksjonene du frykter faktisk blir oppfattet som "vrang og vanskelig"? Ofte oppfatter andre oss ganske anderledes enn vi oppfatter oss selv... Og hvorfor har andre rett til å kreve sin plass og du har det ikke?..
Bare noen tanker.