Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-09, 11:53   #10
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Årsaker til sprekk

Hei,
Enn så lenge så er ikke samfunnet tilpasset oss lavkarbere så dersom man må uplanlagt ordne mat kjapt på ”ukjent territorier” så er det lett å gå på en smell. Du har sikkert lagt merke til hvor uhorvelig mye karbohydrater det finnes i hyllene i butikken. Jeg har funnet ut at det er utrolig mange hyllemeter jeg slipper å gå forbi når jeg er ute og handler, he, he…

Når jeg passer på å få i meg nok fett i løpet av dage så slipper jeg unna ”fyse på noe” fenomenet, det er helt slutt med å raide kjøleskapet eller andre skap.

Etter å ha lest en god del her inne tror jeg at mange sprekker pga av at hue må også følge med, en del har nok brukt mat som straff, belønning og kos og det kan det ta litt tid å venne seg av med.
…ellers så signerer jeg innlegget til Kitt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat