Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 10:29   #235
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Se, det er en helt annen sak!

De sier jo at det vil gjøre det enklere når man ikke får så mange ytelser å forholde seg til! Hmmmm, skeptisk!

Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og se hvordan det blir!
Jeg har heldigvis vedtak på 18 måneder til med attføring!

Det er nesten ett fett for meg hva ytelsen heter, det som er viktig for meg er å vite hva som kommer inn på kontoen hver mnd.
Da jeg gikk på attføring følte jeg meg stresset fordi jeg var så redd for å glemme meldekortet. Har nå utsatt uføresøknaden i 6-7 mnd, føler det som et nederlag å gå over på uføre selv om jeg ikke har jobbet på drøyt 3 år og vet jeg ikke har nubbsjangs til å fungere i en arbeidssituasjon.

Føler det kanskje litt slik at om jeg går over på uføre blir jeg litt "parkert" i systemet, at legestanden har gitt en opp og overlevert en til NAVsluket.

Tenk så mye enklere det hadde vært å være frisk og rik du

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat