Sv: Oktoberskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Det hadde vært deilig, det!
Håper stadig på en stoooor lotto- gevinst så jeg kunne si takk og farvel til alt som heter NAV!
Er tross alt penger vi lever av!
Samtidig får man være glad man lever i et land som Norge, hvor man faktisk har rettigheter selv om man faller utenfor arbeidslivet!
Hehe, nå klarer jo jeg å glemme selv det å levere inn lottokuponger så drømmen om å vinne er noget ut i det blå 
Og visst er det deilig at man bor i et land med så gode rettigheter!
Er mulig jeg rett og slett er fordømt kravstor, men jeg har liksom mer enn nok med å eksistere og følge opp diverse legetimer (har tilogmed pendlet mellom Tønsberg og Haukland sykehus i Bergen for utredning) og selv å lete etter mulige behandlingsformer så NAVstyret blir rett og slett en ekstra belastning.
På min drøyt 3 år med NAV har jeg ikke vært på møte med samme mennesket 2 ganger, alltid en ny saksbehandler. Når man sitter der med en saksbehandler som får en til å føle seg som en skikkelig hypkonder gjør det fint lite med selvfølelsen og ghutsen man må ha for å være kroniker.
Har ei venninne som har så dårlig erfaring med NAV at hun rett og slett gruer seg syk i forkant av møter og havner laaangt ned i kjelleren etter møtene.
Slik skal det ikke være, selv i Norge.
Kanskje vi bare er ekstra uheldige med NAV her i Gjøviksområdet ?
Ser man bort fra slike ting er Norge et godt land å være syk i