Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-09, 10:47   #238
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det hadde vært deilig, det!

Håper stadig på en stoooor lotto- gevinst så jeg kunne si takk og farvel til alt som heter NAV!
Er tross alt penger vi lever av!

Samtidig får man være glad man lever i et land som Norge, hvor man faktisk har rettigheter selv om man faller utenfor arbeidslivet!

Hehe, nå klarer jo jeg å glemme selv det å levere inn lottokuponger så drømmen om å vinne er noget ut i det blå

Og visst er det deilig at man bor i et land med så gode rettigheter!
Er mulig jeg rett og slett er fordømt kravstor, men jeg har liksom mer enn nok med å eksistere og følge opp diverse legetimer (har tilogmed pendlet mellom Tønsberg og Haukland sykehus i Bergen for utredning) og selv å lete etter mulige behandlingsformer så NAVstyret blir rett og slett en ekstra belastning.
På min drøyt 3 år med NAV har jeg ikke vært på møte med samme mennesket 2 ganger, alltid en ny saksbehandler. Når man sitter der med en saksbehandler som får en til å føle seg som en skikkelig hypkonder gjør det fint lite med selvfølelsen og ghutsen man må ha for å være kroniker.

Har ei venninne som har så dårlig erfaring med NAV at hun rett og slett gruer seg syk i forkant av møter og havner laaangt ned i kjelleren etter møtene.
Slik skal det ikke være, selv i Norge.

Kanskje vi bare er ekstra uheldige med NAV her i Gjøviksområdet ?

Ser man bort fra slike ting er Norge et godt land å være syk i

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat